berna_demir duyguluanne bu yeni modeli galiba bize de geçen sene hediye geldi ama böyle değil bizimkinde hiç devrilme problemi olmadı hatta şimdi kızım yürümeye başladı onu tutup sürüyor 🥰 iade etme şansınız varsa kullanın yazık bebişe arabalara karşı fobi oluşacak çocukta düşe düşe 😂
duyguluanne berna_demir iade şansım var edicem sormayın sevdi bi de 😂 binmek istiyor kaldırdım hemen. denedi zaten sadece burada arkadaşlar bir iki marka söyledi onlara bakayım bir tane daha vardı sizinki ondan galiba onda daha çok yorum vardı ben bunu aldım belki O daha iyiydi bilemedim 🤷🏻♀️
meyaski duyguluanne ben de aldım. Ama devrilme vs olmadı hiç. Memnun kaldık üstelik biz. O kadar hafif değil aslında ya.
meyaski Asliissoysal ya benimki daha 9 ay 21 günlük. Ayağa kalkamiyor ama hep oturuyorum, sürüyorum. Ayaklarını falan kaldırıyor kendi de. Tek başına kullanamiyor su an. Zaten ayakları da değmiyor yere. Ama kızımı tutmadan sürüyorum ben. Devrilme olmadı
berna_demir duyguluanne benim kızım da ilk gördüğü zaman tam bir usta şoför Eda’sında oturmuştu çok sevmişti 😂 yenisini alınca iyi günlerde kullansın miniğiniz 🥰
maysa-19 duyguluanne fiyatı şundan söyledim plastik kalitesi ağırlık taşıma seviyesini belirliyor.bunu iade etme şansın varsa daha kalın plastikli alırsan daha uzun süre kullanır.benim arkadaşın oğlu seneye okula baslicak daha hala araba park yeri falan yapıp oynuyor bu oyuncakla.
duyguluanne maysa-19 aynen bence de plastik kalitesi bana göre yetersiz daha iyi bir şeyi daha uzun süre kullanır gibi geldi memnun olanlar da varmış ama benim şansıma demek ki baktım iyileri var onlardan alıcam haklısınız