Derininannisi Bebeğim 65 günlük dün iki ay aşısını olduk bir ayda sadece 300 gr almış 4300 olmuş😞 diğer aşıyla gelen bebeklere bakıyorum kocamanlar Benim ki daha yeni doğmuş gibi ne yapıcam ben 😞
Hcr_04 Derininannisi Kendinizi üzmeyim benim bebegim de öyle zayif.sağlıklı olsun da napalim zayıf olsun.
Gmzaz Bence bebeğinizi başka bebeklerle kıyaslayıp kendinizi üzmeyin. Her bebegin doğum ölçüleri, kilo alımı farklı oluyor. Doktorunuz normal dedi mi ?