FiltreKahve bu sabah mama kaşıklarını kurtardık 🤗 baya oyalandı benim ikizlerim. Bu arada 15 aylıklar. Sizlere de fikir olsun 😇
FiltreKahve Yanakkizim kolay ve pratik 🤗 mama kaşıkları yoksa da mandallarla aynı şeyi yapabiliriz aklınız da olsun 😇
FiltreKahve EsleminAnnesiiiii35 bende bir mama kutusu ayırdım kaşıklardan ne olur ne olmaz diye o da şimdi işe yaradı 😂 kaşık yoksa masallarla aynı şeyi yapabilirsin ☺️
D-G-Damla55 EsleminAnnesiiiii35 canım ben hep konserve içinde kullanıyorum. Nane, tuz, baharatlar tezgah üzeri dışında konservelere koyarım sende değerlendir bu şekilde istersen