winnie-the-pooh Esramertt şuan bebeğim 2 aylık 1 aylıkkenden bu yana kullanıyoruz günde 4-5 kez 5 damla
Uzaybaby Esramertt Ben 2 3 aylıktı kullanmıştım galiba günde 1 kez 2 damla demişti eczacı pekte etki görmedim ben
Yanakkizim Yanakkizim Esramertt tamam ben bir aylıkken başladım siz iki verin plastik mama kasiginla bide ben emzigine bir damla limon sıkıyorum çok az ama ne son dakika sonra gazını altdan üstünden salıyor
Yanakkizim Esramertt normalde su ve limon yapıyorlar ben üç çocuğa öle yaptım senin elinde damla var ama sırtını yastığa köy bir 20 dakika masaj yap sonra sevir damlayı ver
Esramertt Yanakkizim kucağımdan hiç inmiyor azıcık yaptırsam basıyor çığlığı masaj filan hiç yaptırmıyor napicam ben ya
Esramertt winnie-the-pooh ben de zarar verir diye doğru düzgün kullanmadım ya bundan sonra öyle kullanayım bı de
Esramertt Uzaybaby eczacı günde 1 kez 5 damla dedi ama günde 4 kez kullanılabiliyomus öyle deneyeceğim bı de bakalım ins fayda saglar
winnie-the-pooh Esramertt yok canım banada eczacı öyle vermeni söylemişti doktorada sordum o da öyle söyledi devam et dedi