Kızlar annemde kalıyorum 10 gündür ve annemde dün bi boğaz ağrıso başladı. Hemen kendini anladığı gibi maske taktı ama maske takana dek bebeğime bakıyordu. Oğlum 52 günlük. Hemen ablama geldik oğlumla annem akşam test verdi ve bu sabah pozitif olduğunu öğrendik. Bende de stresten mi bilmem af edersiniz bi ishal var. (Daha 1 kere cıktım ama gitsem yine bar gibi bağırsaklarım gacır gucur. Ve stres bana ishal yapıyor ama) omicron belirtilerinde ishal yok sanıyorum ama belli de olmaz tabii. Ben Reflor kullansam (Reflor mikrobik, bakteriyel veya antibiyotik kullanımı gibi durumlardan kaynaklanan ishalin giderilmesi için kullanılan reçetesiz ilaçlar arasında yer alır. İçeriğinde yer alan probiotik maya sayesinde vücutta etkin olur. İhtiyaca uygun olarak farklı miligram seçenekleri bulunur.) Sağdığım sütten içiyor çocuğum yani emzirmek gibi malum. Çocuğuma bi zararı olur mu? Lütfen acil cevaplayın