Bedsssss 5 ay 11 gunluguz oğlum az tombik ve şuan ayakları düz taban gibi duruyor. Tombik olduğu icinmi sonra değişir mi acaba bu tarz durum yaşayan var mı ?
NunuDudu Bedsssss bebeklerin çoğu belirli bir yaşa kadar düz tabana benziyor. Şimdi belli olmaz yani.
NunuDudu Bedsssss tam net bilmiyorum ama kızımın bebekken hatta çocukken ayakları düz taban gibiydi. Şu an 6 yaşında normal kavisli. En az bir 5 6 yaşında belli olur bence.
otose_san Bedsssss rica ederim. İçinize sinmezse doktora sorun yine de ama kavis destekli ayakkabı kullanmaya kendiniz karar vermeyin, yanlış kullanımı zararlı olabilir
semaahmet Benim oğlumda düz taban ortopedi ayakkabı aldım bide doktoruna sorucam gidince ama ilerde düzelir benim kızımda öyleydi şimdi bişey kalmadi
Hndealnathn Çocuklarda 3 yasa kadar düz tabanlık görülebilir vücut buyuyup gelişmeye başladıkça ayakta olması gereken şeklini alır ama siz yinede ihmal etmeyin
endlesslove Bedsssss Canım belli bir yaşa kadar çocuklar düz taban olurmuş bizde bunun için ortopedi doktoruna gitmiştik kızım bir yaşındayken çok şükür sorun çıkmadı şuan kavis var ayağında geçti yani
mummy semaahmet oğlumda 2.5 yaşında iken fark ettim şu an 3 yaşında Dr a götürdük d vitamini ve egzersiz önerdi düz taban demedi ama içe basıyor hiç ayakkabı falan da önermedi ne yapmalıyım bilmiyorum erken müdahale önemli sanırım 😔