Bebegim kucakta yatma pozisyonunu sevmiyo illa omuzda olmayi seviyo yatirunxa beslerken agliyo bir süre sonra normal yatagin koydum o sırada biberonu verdim oyle aldı birkaç kez bunu yaptı oyle yatarak beslenmesi sorun olur mu bebeğim zaten iştahsızlık bari böyle de olsa içse dedim