birprensannesi__ Ben böyle birsey görmedim canı okadar aciyorki agliyor sayıklıyor ve sürekli kusuyor kusma bizde mi bir ilk acaba nezaman geçer 😑
sevgielif123 birprensannesi__ hepsi olası aşı yan etkileri korkmayın. Kusma da yapıyor malesef. Ama bir kaç gün sürecek sadece kaygılanmayın. Siz rahat olun ki bebeğiniz de rahatlasın. Doktorunuzun uygun gördüğü dozda ağrı kesici ateş düşürücü şurup verebilirsiniz. Çok geçmiş olsun 🙏🏻
elfeyllzdmr birprensannesi__ bizim de sabah 9 buçukta vurunup ertesi gün sabah 9 buçukta geçmişti tüm belirtileri. 2. Ay açısından sonra yan etki eden aşı olmadı şükür. Hastalandırmıştı bebeğimi hala aklımda 11 aylık olduğu halde
birprensannesi__ sevgielif123 dünden beri çok kötü gerçekten bukadar etki edeceğini beklemiyordum insalah bir an önce geçer