Ysmn3111111 7 buçuk 8 ay önce sezeryan oldum şimdiye kadar hiçbir problem yoktu 3 gün önce ağırmaha başladı dün baktım baya Baha şişmiş su toplar gibi hareket edemiyorum resmen acayip derecede ağrıyor yaşayan varmı neden olabilir
Balkizlarim Ysmn3111111 Üstte kalsın yinede ams bir doktora danışınız geçmiş olsun bende sezaryen doğum yaptım ama böyle bir şey karşılaşmadım. 🌸🌸
elfeyllzdmr Ysmn3111111 canım üşütmüş olabilir misin ayağına sıcak su torbası koy sıcak tut kendini. Üşüttüğünde ameliyat yeri sızlar ağrı yapar bi dene istersen
Ysmn3111111 Balkizlarim gidicem hastaneye mecbur kendiliğinden geçmez zaten hareket edemiyorum resmen🤦🏼♀️
Ysmn3111111 Momanne06 şuan reglm evet ama kan toplar gibi mosmor olmuş baya şişmiş normal mi bu bilmiyorum ki hareket edemiyorum ağrısından
Sedaekrem Ysmn3111111 boyle degilde benım sezeryan bolgesınde serlesme vardı ıgne verdi onu kullanmıstın