Nigar55Serhat Merhaba arkadaşlar. Oğlum 7,5 aylık . Ek gıdaya başladığımızdan beri kabız diyebilirim. Her gün çorba da yiyor ama hiç normal bir kaka yapmadı. Su içmek istemiyor. Ne yapacağımı bilemedim. Tecrübesi olan var mı bu konuda ?
Balkizlarim Nigar55Serhat Her yemeğine zeytinyağı damlatın ve bol bol su içmesini ikna edin sevdiği bardak alın vs vs yada bardağa süsleme yapin sizde için görsün armut suyu elma suyu üzüm suyu bunları verin düzenli bir şekilde düzelme olur eğer olmasa doktoruna danışın ✨