Melekannesiiiii Tern rengim çok açık ve ilk defa fondöten kullanacağım. Alırken neye dikkat etmem gerekiyor. Açık tenler için olanlarda ne yazıyor ve hangi marka önerirsiniz?
Busemertt Melekannesiiiii bir Casper olarak ben hangi fondöteni kullandıysam ya rengi koyu geldi ya da bir süre sonra yüzümde oksitlendi. Sarı alt ton pembe alt ton olayını da bi tutturamadım. Sadece mac in fondöten renk kartelası bu genişlikte. Her alt tondan her tonda fondöteni var ✌️
balbocegiiii Melekannesiiiii ben de açık tenliyim light olanları kullanıyorum numaralıysa 1 numaradan başlarım. Yüze değil de boyununa sürerek al. ben ışıltılı seviyorum en çok nars markasından memnun kaldım malesef şu an fiyatlar uçmuştur bende uygun fiyatlı arayışına gireceğim. Kapatıcılık olarak az yoğun orta kapatıcılık var ona da dikkat edersin
ikiprensannesii2 Max Factor Pan Stick kesinlikle tavsiye ederim. Açık kumralım 12 no tercih etmiştim tam rengini bulmuşum