ikicocukcokcocuk emiyor sadece mama vermiyorum. uyku düzeni 6. aydan sonra oluştu açıkçası. öncesinde de hep oluşturmaya çalıştım ama olmadı. 6. aydan sonra yine reddetti biraz düzeni ama istikrarlı davrandım ben kimseyi dinlemedim. gece 12 1 lerde yatıp öğlene doğru kalkıyordu. sonra gece kaçta yatarsa yatsın sabah hep uyandırmaya başladım. eşim kayınvalidem falan laf ediyorlardı hep bana bebek uyandirilir mi diye. ağlasa da uyandırdım en geç 8 de sabah. Günduz uykularini da planlı tuttum hep, gerekirse uyandırdım yine. akşam 5,5 tan sonra ağlasa da uyutmadim gece uyku saatine kadar. zor oldu ama oldu şimdi sıkıntı yaşamıyoruz. sabah maks.9 da kalkar 1. uyku 12.00 2. Uyku 15.30 toplam 2,5-3 saat uyur gündüz. akşam da en geç 21.30 da gece uykusuna yatar.