Dilaylaa Minnakelifim03 evet duşta durduk oturup ebe böyle özellikle sırtıma karnıma tuttu sıcak suyu , iki saat felan durdum hatta çıkmak istemedim , ebemde çok iyiydi , hastane şartlarıda öyle çok güzeldi , Eskişehir şehir hastanesiydi.
Mommysharkdoodoodoodoo Minnakelifim03 5bin bana şahsen uygun geldi. Normal doğum için 3 sene önce 3 bin istiyordu gittiğim hastane şu an 5bin suda doğum için çok iyi bir fiyat
Ummahan250820 Minnakelifim03 bnde afyonluyum canım bı tamdıgımın ablası fuar hastanesınde suda doğum yapmıs cok memnun kalmıs bna demıstı snde prda suda dpgum yap cok ıyı oluyor dıye ama bnm dogumuma cok az kalmıstı park hastanesıne gıdıyordum degıstırmk ıstemedım hastanemı yoksa bnde fuarda suda sogum yapmayı dusunmustum