Merhaba anneler 3 ay 4 günlük anneyim 30 lu günlerin başında kanamam bitmişti bugün ilk kanamam oldu tecrübeli annelere sormak istiyorum beni bu süreçte neler bekliyor çok ağrım kanamam olursa telaş yapmalı mıyım? Sütümün tadını veya miktarını etkiler mi? Sizler yaşadığınız tecrübeleri benimle paylaşır mısınız?