gocebebirbayan benim bebeklerimin arasında 11 ay var. Zor bir hamilelik geçirmeme rağmen büyük oğlumla hep ben ilgilenmeye çalıştım. Sakın aranızdaki bağı koparmayın. Benim gibi sizin de uslu bir bebişinizin olması büyük şans. Bu avantajı kaybetmemeye çalışın. Bırakın işleriniz yarım kalsın. Zaten bir süre sonra asla yetişemeyeceksiniz ve bu sizi üzmesin çünkü normal olan bu. Bebeğiniz doğana kadar zaten büyük kızınızın uyku düzeni iyice düzene girip gece uykuları da uzayacaktır. Bu sizin için avartaj olsa da ilk zamanlar biraz zorlanacağınızı bilmeli ve buna kendinizi hazırlamalısınız. Ben bebeklerimi aynı odada yatırmıyorum. İkisi de küçük olduğu için birbirlerini uyandırmasını engellemek için. Güzel bir uyku uslu bir bebek demek. Eşimle büyük oğlum yatak odasında, ben de küçük oğlumla oturma odasında uyuyoruz. İlk zamanlar 1 hafta banyo yapamadığımı bilirim. Bunun da çok normal olduğunu bilin ama süt için de gerekli olduğu da malum o yüzden banyo yapamasanızda en azından hemen Bi vücudunuzu yıkamaya çalışın göğüslerinize masaj yapın. Ben bu döneme kadar sadece yemek pişirmeye ve çocukların kişisel bakımına odaklandım. Bırakın tezgahın üstü dağınık kalsın siz uyuyun. Ne kadar dinç olursanız o kadar verimli olursunuz. İmkanınız olduğu an bir 15 dk dahi olsa bebeklerinizi uyutup dışarıda temiz bir hava alın. Bir de bebeklerin yanında asla stresinizi belli etmeyin. Vallahi tecrübeyle sabit sizin stresinizi hissettikleri an o gün asla düzen tutmuyor aşırı huysuz oluyorlar. O yüzden onların yanında ne olursa olsun stresinizi bir tarafa atın dua edin bol bol kendinize iyi olumlu pozitif şeyler fısıldayın. İleride bebeklerinizle yapacağınız şeyleri hayal edin. Birlikte gezeceğiniz anları, birlikte oynadıkları oyunları izlediğinizi, eşinizle ve bebeklerinizle yapacağınız güzel aktiviteleri hayal edin. Ruhunuz ne kadar iyi olursa, çocuklar o pozitif enerjiyi ne kadar alırsa o kadar huzurlu olacaklar ve işiniz kolaylaşacak ALLAHın izniyle.