ANNEBALIIII Kızlar elimin pek çok yeri böyle. Bu aralar çok fazla kafaya takıuorum. Elim hep lekeli duruyor. Bi çaresi var diyen olur mu ki ranızdan?
Busemertt ANNEBALIIII egzama olduğuna eminseniz omecon diye bi krem var eczanelerde. Benim ellerim kıpkırmızı döker çok kötü olur cayır cayır yanar bütün bunlara iyi geliyor
sedayildizdemir ANNEBALIIII merhaba benim de özellikle kışın olur siberian wellnessın onarım jeli ve nemlendiricisini kullanıyorum dönüşümlü olarak hemen hafifletiyor ve kısa sürede geçiyor
ANNEBALIIII https://imgyukle.com/i/E5dEBo https://imgyukle.com/i/E5dnnH https://imgyukle.com/i/E5dRFU
ANNEBALIIII maysa-19 yok el yıkama dışında elim hiç suya değmez hep eldiven kullanırım. Yaklaşık üç yıldır egzama var. Dr a gittim defalarca