Arkadaşlar oğlum dün gece düştü dişleri dilini ciddi şekilde kesmiş korktuk başta çok kanadı hastaneye koştuk özele devlete götürün diksinler dediler gittik ordada çocuğu bagrtmaya gerek yok ama isterseniz dikelim dediler ben eğer çok gerekmiyor ise dikmeyelim dedim onlarda kendi kendine iyileşr dediler ama ciddi şekilde kesilmiş dili geceden beri uyamadm canım çok yanıyor Allah rızası için çevresinde olan başına gelen var mı birde ilaç birşey vermediler gargara alın temiz tutun enfeksiyon almsn dediler ağrı kesici falan yazdrsam durumu anlatıp.geceden beri inliyor canım çok yanıyor lütfen bildiğiniz birşey varsa paylaşın.