Familyboy Molfix Bebek bezini kullanan anneler bezde tasma olayı oluyormu sizde benim oğlum her kaka yaptığında sızma oluyor ve üstünü değişmek zorunda kalıyorum
hulya1406 Familyboy ben kızım doğduğundan beri molfix kullanıyorum şuan 15 aylık 5 numara kullanıyorum çok şükür hiç taşma olmadı.Bezi bağladıktan sonra yandaki lastikleri elinizle bir düzeltin belki bundan dolayı taşıyor.
Kader_cinar Familyboy belki de bol oldugundandir benimki 6 aylık doğduğundan beri Molfix kullanıyorum sadece bir kere bacaktan geçti o da mama sandalyesi de otururken
[silindi] bez büyük gelirsede taşar, biraz daha sıkı bağlayın bezi taşma problemi ortadan kalkar.. tecrübe ile sabittir.. 😂😂
Deletedmom0099 Familyboy büyük olduğu için taşıyordur 10,5 kilo 4 numara kullanıyorum 5i de gece takıyorum 20 aydır hiç taşma yaşamadım numara uyumluysa
Isteboylebisey Familyboy kakası civiksa ek gıdadan önce olduğu gibi evet benim de hep taştı hatta tasirmayan bez olmadı ama şimdi tasmiyo kakası çok doldurursa ve sıvı olursa normal olarak tasiyo
Mervedr Isteboylebisey benim oğlum 11 kilo ama 4 kullaniyodum cok çiş yapınca cikiyo küçük mü geliyordur acaba bacak kenarları bazen lastik izi olup kizariyo
Zeyzeyno Familyboy oğlum 3 aylık doğduğundan beri molfix kullanıyorum taşma yapmadı 3 numara kullanıyorum gayet memnunum
Deletedmom0099 Isteboylebisey evet zamlar gelmeden önce 1000 tane almıştım 500 tane 4 numara aldım 75 kurustan 500 tane de 5 numara aldım 1 liradan şimdi hepsi iki katına çıktı 😱
Isteboylebisey Deletedmom0099 aa çok iyiymiş ya nasıl denk geldi. Ben hep marketten alıyorum bittikçe. 48 li paketi 55 TL ye alıyorduk şimdi en son aynı paketten 2 tane aldık 96 li yani 209 TL verdik 😑
Deletedmom0099 Isteboylebisey valla hepsi buradayı takip ettim canım. kasım ayında baya indirim oldu ya o zaman fiyatı baya düşmüştü bide 250 tlye 50 tl kupon vardı öyle aldım hepsini. marketten hiç almadım çok pahalıya geliyo 🥺