Bebeğimde yok çok şükür bi bişey görünmüyor şimdilik. üç dört gündür kötüydüm dün Test verdim pozitif çıktı. Çift maske takıyorum sadece emziriyorum aynı odada kalmıyoruz altına felan eşim bakıyor elime kolonya dezenfektan dökmeden almıyorum emzirmeye