Hanımlar ev yapımı kendim yapayım dedim. Yarım kilo sütü kaynattım kıbrit kutusunun yarısı kadarda peynırı ezdim sütle yumuşattım pürüssüz oldu. Sonra sütü mayaladım peynırle. Yogurt mayalar gibi. 12 saat gectı baktım süt gibi hala. Acaba ılık mayaladım ondan mı oldu ? Nasıl yapılıyor