Naciyeylmz ben Türk kahvesi yapıp, telvesi dibe çökünce bisküvileri onunla ıslıyorum. Sonra üzerine çok az pudra şekeri ve Hindistan cevizi serpiyorum. Aşırı lezzetli oluyor, hem nemli, hem de kahve ve hindistan cevizi tadıyla çok hoş bir aroması oluyor.