Didemyakan 1ay 2 günlük bebeğim kabız oldu kakasını yapacağı zaman benimkide çığlık çığlığa uyanıyor sizde de olabilir mi aynı durum?
KayraHamz Oznelif 4. Ayda artık kendileri çıkarmaya başlıyor gazı cümlemize sabır bizde gaz sancısı çekiyoruz. Birde tuvalete hergün çıkamıyoruz 😥
Familyboy KayraHamz canım tuvaleti uzun süreyle öyle devam ediyorsa doktora götür bence yapamaması sıkıntı çünkü
KayraHamz Birde ben gaz ilacı sam simplex kullanıyorum. Günde 30 damla sabah 10 öğle 10 akşam 10 düzenli kullanımda baya işe yarıyor memnunum
Familyboy Oznelif eğer çare bulamazsan doktora bir danış mutlaka canım illa bir çaresi vardır sana da zor olur
Familyboy Oznelif inşallah tez vakitte düzene girer canım Allah yardımcınız olsun bide henüz çok küçük ilk 3 ay hayata adapte olma zamanları bol bol ilgilenmeye çalış sana o zamanlarda çok ihtiyaç duyar sürekli oku bide canım nazarda vardır belki
HllCnrDmr Benim de o zamanlar öyleydi bı an da uykuda çığlık atarak hemen temas yapıyordum kuzagima almadan ellerini tutuyordum geri uykuya dalıyor di korkuyo olabilir okuyun üzerine ben öyle öyle alıştı şuan 2 ay 10 gunluk
HllCnrDmr Oznelif bı zaman sonra geçiyor ama her çocukta var sanırım şuan ben yaşamıyorum belki 1 kez 2 3 haftada