Aselimmmmmm biz de 2,5 aylığız kızım doğar doğmaz küveze girdi 9 gün yattı sezaryan doğum yaptım normalde geç gelırmıs olan sütüm de bu süreçte gitti bebegım geldıkten sonra ne kadar denesem de ona yetmedi çoğalmadı malesef. Kızım 22 günlük olduğundan beri sadece mama ile besleniyor ben de tek bakıyorum meme ver mama verme diyenlere inadına ay mama rahatlık deyip gecıyorum 🤭 kimseyi umursamıyorum sen de umursama ne güzel küçücük annesin . Ayrıca mama verdıgımız için kendımızı kötü hissedecegımız bır durum yok . Hayır göğüslerimizden şarıl şarıl akıyor da biz mi vermiyoruz süt ? 🥰 üzülme çok iyi annesin ❤️