Aslhsnnsn Aptamil kullanıyorduk pahalı olduğu için bebelac gold 0 6 ay geçtik lakin çok tuhaf balık gibi bi kokusu var gerçekten tarihi de geçmemiş yeni aldık neden böyle anlamadım daha da üç kutu var yazık gınah ya
Yanakkizim Aslhsnnsn canim ben hep Aptamil kullandım ama zaten arkadaşında yazıyor balık katkısı var diye
Yusaydef Aslhsnnsn ay evet ya bnde sma kullanıyordum buna geçtim ilk kutum gercekten bi garip kokuyor bide çözünmüyor gibi
2prematureannesi Aslhsnnsn bizde 22 günlük olduk bende Aptamilden Bebelac Gold a geçtim bizdekinde hiç koku yok size denk gelmiş olabilir
Tazeanneg Yusaydef aslında baya faydalı hani kilo geriliği olunca falan çocuklara balık yağı önerir doktorlar bir çok faydası var