Merhabalar kızlar ben aylardır uyuyamıyorum geceleri hep sabah 6 da falan uyuyorum ve 10 da kalkıyorum hep bu döngü devam ediyor kızım uyusa BİLE uyuyamıyorum ve artık kendimi çok yorgun kötü hissetmeye başladım bunu yaşayan var mı aranızda neden böyle uyku problemi yaşıyorum veya nasıl bir çözüm yapabilirim