nihal-oguz1 o ses midesinden değil yutkunmaya çalışırken boğazından geliyor. Yutkunamamak boğazını ağrıtır, tıkar. O yüzden ağlıyor. Yüzüstü olacak şekilde çevirin elinizin baş parmak hizasıyla aşağıdan yukarı doğru itekle yapar gibi vurun. Bu konuda videolar var zaten izlersen anlarsın.