Herkezdegilherkes sabah 7.20 de inmis esimin ise gittiği saat o saatte oturup teleffon karıstırmaz kostur kostur hazırlanır ya cebinde kaldı indi diye dusunuyorum ya da bakarken yanlıslıkla indi.
Yani ben esimin telini asla karıstırmam zaten guveniyorum ben yapsam o yapmaz diyebilirim ama insan bu tabi beser şaşar yine de bakmam teline hic kurcalamam ,gecen kendime foto atacakken bi kız resmi gördum ama baya baya güzel , eski sevgilisi falan hayatta olamaz ,O an basımdan asagı kaynar su dokuldu burdaki aldatmalrıda okuyorum hep psikolojim bozuldu . Neyse dedim ki Sana tek bise soracam tek bir cevap ver dedim sor dedi bu kız kim dedim , ama esini bilirsin ya bu anlamadı bile
olayı muhtemeln ben bildiğim birini soruyorum sandı kim falan dedi, dedim sen bilecen senin galerinde , baya sasırdı baktı nasıl nerde , ben hayatımda ilk defa gördum bu fotoyu nasıl bu dosya da baya sasırdı aynı dosyada zaten bilmediği fotolarda vardı karga resmi falan istersen al herseyine bak telefonumun ddi yani oyle saklamadı etmedi. Bende ddm sana guven problemim olsa 1 sn yanında durmam Merak etme telefona bakmaya ihtiyacım yok bakmama gerek yok haberin yoksa yoktur ddm kapattık konuyu (caktırma körü körüne guvenmem , tamam guveniyorum ama insan bu sonucta benim içime kurt duştu en azından nerden o dosyaya iniyo diye bulayım ddm Google fotodan iniyomus . Cevremdeki kimseye de anlatamadım buraya sorim ddm şüphe kurt gibi sonucta )