Ferideak 25 aylık oğlum var hala emziriyorum. Bıraktırmak istiyorum ama memesiz de yapamıyor sık sık değilde bir tık daha az emziriyorum. Nasıl biz yol izlemem gerekiyor yardımcı olur musunuz?