Kafam okdr karisikki şuan bebivita mamasını kullanıyorduk doktorum uz sarılık oldugu dönem yazmıştı bizde aldık ama pek memnun değilim değiştirmek istiyorum sizce?
Bebelac Gold mu?
Hipp combiotic mi ?
Hipp için işte combiotic oluşu bağırsaklar için faydalı ve bitkisel diye duydum %70 hippd doğru gidiyorum sizce hangi mama daha güzel hangisini almalıyım