Egullll canım benim Allah yardımcın olsun.
kızım da 16 aylık uykusu ne düzenli ,ne düzensiz gece 10 da da yatsa ,1 de de yatsa uykuyu alıp kalkıyor, oturuyor.
tee sabahın 6 sına kadar.
neyse ki ağlaması yok uykusuzluk koymuyor bana. ama senin ki sürekli böyleymiş. biz sadece hastalık ve diş zamanı öyle oluyoruz İnan çok zor bir durum oturup bende ağlıyordum kızımla 😞