Arkadaşlar merhabalar, bebeğim 17 aylık ama çok aşırı derecede yer yadırgayan bir bebek ve uyku problemi olan bir bebek kendisi.. küçüklükten beri hamak beşikte bayıla bayıla yatan çok seven bir bebekti asla kendi beşiğine yatmadı. 17 aylığız hala daha gece gündüz uykularımız hamak beşikte devam ediyor. Asla normal bi yerde yada kendi beşiğinde yatmak istemiyor. Sağlık açısından bir sorun teşkil eder mi benim gibi olan var mı bir sormak istedim şimdiden teşekkürler..