Ben gerçekten artık çoookk yoruldum. Kızım 18 aylık, 3 hafta önce emzirmeyi bıraktırdım. Ama uykusunda düzelen hiçbir şey yok. Gece uyanınca biberon vs de vermiyorum, hoş zaten almıyor da. Ama sürekli uyanıyor hatta uyumuyor ya sabaha kadar sallayacağım ya da bıraktığım anda ayaklanıyor. Abisi de 32 aylık, gerçekten neredeyse 3 senedir gece uykusu bilmiyorum. Ya ne yapmam lazım lütfen yardım edin artık kafayı yemek üzereyim. Uyku eğitimi çok düşündüm ama maddi olarak beni çok aşacak, başka ne yapabilirim bilmiyorum bilmiyorum bilmiyorum. Allahım sen yardım et sabır ver diye diye sabah ediyorum.