Merhabalar anneler
Bebeğim 4 ay 7 gunluk,
Aksam 9 gibi uyutmustuk 12 gibi emzirmek icin odaya gittim kucağıma aldım ve uyandı mutluluk cıplıkları atıyo mızırdanıyor kendi kendine saat 02.00 hala uyumadı. Bugüne kadar uyumustu bugün niye. Böyle oldu anlamadım hala uyutamadık :((