Kızım Ağustos ayında birden bezini çıkardı,o zaman 2.5 yaşındaydı.Ben hazır olmasam da o hazır diye eğitime başladım ama Ağustos ayından beri kaka korkusunu bir türlü çözemedim,2 güne bir kakası geliyor ve tutabildiği kadar tutuyor defalarca tuvalete gidip geri dönüyoruz,sürekli çok korkuyorum diyor ve hiç bi çözüm bulamıyorum böyle bi durum yaşayıp atlatanlardan öneri bekliyorum 🙏