pikacuu o cinsiyet tshmin sayfasi benim icinde kiz bebek demisti. Hep kizim olsun istemistim sevincten havalara uctum. 18. Haftaya kadar cinsiyet belli oomadi karnimi kizim kizim diye sevdimm. Sonra ne olsun.. oğlum olacagini ogrendimm. Şoka girdim hatta kendimi o kadar kiza alistirmisim ki agladim. Birkac haftada anca alistim. Size tavsiyem hayirlisini dileyin. İnssllah saglikli ve hayirli bir evlat olur. Bu arada oglum 9 aylik oldu bile ve ben iyiko oğlum var diyorum 🥰🥰 evlat candir kiz erkek ayirilmaz anne olunca daha iyi anliyor insan 🥰🥰 sevgiler.