2 gündür aynı sorunu yaşıyoruz. Hele dün gece artık ağlamaktan titredi çok kötüydü acile gittik. Biogaria verdi. Çok şükür rahatlattı… Yine acı acı ağladığı oluyor ama kısa sürüyor. Sürekli karnını ovuyoruz, bacaklarını ileri geri yapıyoruz. Bisiklet sürer gibi yapıyoruz sakinleşiyor. Battaniyede sallıyoruz oda sakinleştiriyor.