prensesannesiiiiiiiiii en iyisi dogum hikayemi anlatim ordan anla halim sabah kalktik 41 haftaliktim ve cok korkuyodum bebegim kakasini yaptiysa falan hemen sabah 8 gibi hastanedeydik ntsye bagladim cok hafif sancim varmış flan ama hissetmiyodum fazlan aldilar beni bi odaya koyduklar haliyle ilk doğum cok asiri susadim ayni işkence yapar gibi normal dogum dediler flaan gelip altan muane ediyoar arada iste ne zaman sancin olursa doğum baslarsa falna aksam 8 kadar hic bi sancim yok tabi artik halimde kalmiuodu bi yudum su bile yok yani cok yiparan yani kendim istegimle sezaryan istedim o işkenceden iyidir sezaryan yani sen bilirsjn ben dayananmadim