Kızlar geçenlerde yine açmıştım böyle bir post ama emin miyim bilemedim inananlar var mıdır bilmiyorum ama ne zaman eve misafir gelse veya biz gitsek 2.,5 aylık kızım geceye doğru inanılmaz bir şekilde ağlama krizlerine giriyor. Uykuya direniyor sesi kısılan kadar aglıyor belli bir müddet sonra bir anda uyuyor acaba nazardan olabilir mi ya da cok ağladığı için yorulup uyuyor da olabilir 🤔