Bilinmeyennn o takvim erkek dedi kız cıktı, hatta geleneksel uygulamalar da erkek dedi, karnımı her gören erkek mi diyodu sivriydi , yani onlara inanma hic tutmuyo, kayınbabam 5. Ayımda bile erkek olacak heralde diyodu detaylı ultrosona ragmen , ne varsa bu erkek duskunlugunde, gül gibi kızım var iyiki de kızım olmus dünyaya değişmem ha oglum olsa da dünyaya degismemde nefret ediyorum bu erkek baskısından 😳 sizde cok bakmayın o takvimlere yalan 🤣