BusraAlihan Bebeğim 10 günlük olduk son bir iki gündür gözü çok çapaklanıyor ne yapmam gerekiyor acaba bir önerisi olan var mı teşekkürler 🙏🏻🌸
Nur92 BusraAlihan çayla pansuman yapabilirsiniz pamuğa çayın deminden dökün Ilıklaşınca gözüneteki seferde silin içten dışa tekrar aynı pamuğu kullanmayın her sildiginiz de farklı bir Taraflı silin
Sarenil BusraAlihan bizdede aynı durum oldu doktora götürdüm bir damla verdi sabah akşam kullandım 5 gün sonra geçti
Mrv91 Elvn94 benim oglumda da vardi. Hatta enfeksiyon asamasinda. Doktora gittik sütümle sildim ama gecmedi ddm. Gozde bisey yoksa silebilirsin ama enfeksiyon kapmissa anne sütü daha da ilerletir dedi.
AsyaRavza İki gözünün tam ortasına minik minik masaj yapın yenidoğan bebeklerin göz pınarları tıkalı olduğu için Çapak yapar masajla kanalları açmanız lazım çapaklandıkça temizleyin ben bu şekilde kurtuldum
Ecocan BusraAlihan ben kendi sütümü damlatmistim cok sukur gecti bidaha olmadi deneyin isterseniz siz bilirsiniz yinede
Gmzaz BusraAlihan instagram da hekimanne diye bir sayfa var. Bebeklere göz masajının nasip yapıldığına dair bir video çekmiş. Önce şampuanla temizleyip sonra masaj yapıyor. Benim bebegimin öyle geçti.
gozdecetinn BusraAlihan bizdede vardı canım hatta gözü açılmıyordu çapaktan. Anne sütü damlattım geçmedi, damla kullandım geçmedi. Doktor anne sütünün ordaki bakteriyi beslediğini söyledi damlatma dedi. Çayın demiyle sil dedi. İki güne kalmadan geçti gitti.
ozdem123 BusraAlihan kesinlikle demli çayı suyu.Kendi sütünle silersen tekrar çapak oluşuyor. Benim bebeğimdede oldu çayla yaptık çok iyi geldi çayla dene canım.
Essemine BusraAlihan temiz suyla silip ellerinizi temizledikten sonra masaj yapın YouTube gözyaşı kanal tıkanıklığı ilgili videolar var eğer geçmezse doktora götürün damla verecektir Damla’yı damlattıktan sonra masaj yapmanız gerekecek benim oğlumun sol gözü öyleydi damla ve masajla düzeldi sık görülen bir durum gözyaşı kanal tıkanıklığı yenidoğanlarda %98 masajla geçiyor