deryaakulogluu tabiki yarar bu jeli doktorum önerdi estetik krem kullan sezeryan izinin tamamen geçmesini istiyorsan diye, ben de internetten bayağı araştırdım ameliyat izleri için bir jelmiş 6 ay oldu benim de doğumum, 3 gündür kullanmaya başladım inanın gözle görünür şekilde geçiyor iz