Biaslanannesi17 Merhaba kızlar 40 günlük bebegim bazen emerken ayak çırpıp agliyo memeyi tutmuyo maşallah sütüm var hatta sagip buzluğa bile atıyorum aynı durumu yaşayan var mı neler yapıyorsunuz ve neden böyle olurlar ilk bebegim tecrubesizim
Biaslanannesi17 Aklimdasin akşam 10 dan sonra yapiyo genelde gaz olmasın diye hersey de yapıyorum yine var yine var
Mucizemmmn Biaslanannesi17 gaz için damlalar var birde kiraz çekirdekli kemer mutlaka denemelisin cunki benim bebeğimde 44 günlük erkek bebek aşırı gazı oluyor ben kullanıyorum aşırı memnunum unu yaptığımda çıkarıyor ve çok rahatlıyor bitki çaylarinida çok tüketme ben rezene tüketiyordum meğersem bebeği ishal yapıyormuş ee ishal oluncada karın ağrısı gaz oluyor
Biaslanannesi17 Mucizemmmn hergun anason iciyorum ona da bi kasik veriyorum sütümü kimyon sagip süzüp veriyorum damlada kullanıyorum ama kiraz çekirdeğini almadim
Mucizemmmn Biaslanannesi17 bence biraz anasona ara ver bazen gaz yapmasın diye kullandığımız bitkisel ürünlerde gaz ve ishal yapabiliyor şahsen rezene bqna bişi yapmazken bebeğime gaz ve ishal yapıyor