Martannesi12 Merhabalar , oğlum 2 hafta sonra 1 yaşına girecek ama hala söyleyebildiği tek bir kelime yok. Aynı durumda olan anneler ve mı ?
Martannesi12 bukaga Abababab 8 aylıkken yapıyordu . Şu birkaç gündür tekrar söylemeye başladı ama babasını kastederek baba demiyor . Anne yerine de ‘edi’ diyor . Ama anlamlı tek bir kelimesi yok ve ben endişeleniyorum :(