Arkadaşlar avent telsiz kullandım hiç memnun kalmadım 20 günde 12 pil bitirdi pil dayandıramıyorum bebeğin yanında duracak olan da kablolu üstelik bana ikiside kablosuz olan ses netliği ve çekim gücü iyi olan bi telsiz Önerin lütfen ara ara bulamadım kafayı yiycem