dominantteyze 21 aylıkken emzirmeyi bıraktım. O zamanda doyumluk değil canı sıkıldıkça emerdi.
3 öğün yiyor. Aralarda bir tane elma, bir tane muz, kek ya da kuru meyve kuru yemiş gibi şeyler yer. Süt isterse icer. Şuan 29 aylık ve tamamen böyle besleniyor.
Ama.mutlaka her gün 1 tane elma yer. 🙈 Bir tane de muz yer. Seviyor.