Merhaba anneler doğumdan 3 ay sonra başlayan aşırı saç dökülmem 1-2 ay içinde son buldu hatta yeni saçlar çıkmaya başladı minik minik elime gelşyor dokununca aynada bile görüyorum 😂 benim kurtarıcım restorex şampuan oldu hiç umudum yoktu düzenli de kullanmadım ama gerçekten çok memnun kaldım. Tabiki değerlerinize de baktırın kendinizi ihmal etmeyin iyi akşamlar 😍