Kızlar bebeğim 2 aylık ve emziriyprum bazen gece 4 saati buluyor uyuduğu ve göğsümün biri fazla dolmuş oluyor kalkınca diğerini emziriyor olacağım için bende sağıyorum dolaba atıyorum gece veriyorum bi haftadır böyle yapıyorum kafama takılan süt sağmak sürekli sorun olur mu sakıncalı mı ? Her öğünde bir meme şeklinde gittiğimiz için illaki biri uyuduğunda dolu kalmış olduğu için sağıyorum…