Kızlar hastaneye gittim beyin filmi çektik emara girdik beyinde birşey çıkmadı hamılelıkten beri aşırı basım ağrıyor bu aralarda sık sık oluyor emziriyorum su anlaşa biraz aç kalsam hemen başlıyor napacam ben sebebi nedir sizce hamilelik başlarında başladı