Zynp4744 HN_AH iyi günler eşinize süt parası yatınca iş yerine herhangi bir rapor falan verdi mi bende dün başvurdum ben dogum parası sandım ama eşimin adına yatacak diyince anladım işyerinden sıkıntı yapmazlar dimi
Zynp4744 Melis65 ya bende dogum parası diye basvurdum ama eşimin adına yatacak denince süt parası olduğunu öğrendim eşim bunun için iş yerine herhangi bi dogum raporu vermesi gerekir mi iş yerinden sorun çıkmaz degil mi
Melis65 Zynp4744 doğum parası için sasyol aile politikalarina başvurmanız lazım doğum raporuda lazım zaten sistemde de çıkıyor yinede götürün süt parası aldıysanız eşinizle alakalı birşey kalmadı siz gidip başvuracaksaniz
Zeyneppppce HN_AH ben de başvurmuştum bir sonraki ayın 25 ine kadar yatar demişlerdi hatta erken de yatabiliyor ama 25 ı kesin diyorlardı. Herhangi bir ptt yerinden alabiliyorsunuz. Şubatta basvursuysaniz Martta yani.