Gzm17 Hipp kullanıyordum 1. Kutu bitti aptamil alayim diyorum ama korkuyorum çocukta etki eder diye sizin öneriniz nedir yeni doğan için mama
Be1 Gzm17 bizde aptamil aşırı huysuzluk kusma ve gaz yaptı sonra sma optipro kullandım hala daha ona devam ediyorum canım çok memnunum dene istersen.
Merveensarelisa Gzm17 ben doğduğundan beri bebivita kullanıyorum bı sorun yaşamadım dört aylık olacak